ГоловнаКуток споживача
Книга скарг та пропозицій

Книга скарг та пропозицій

Дякуємо Вам за те, що Ви обрали наш інтернет-магазин.

Ми постійно намагаємося покращити якість надання послуг і "якість" спілкування менеджерів з клієнтами. Однак, якщо Ви зайшли на цю сторінку, то, можливо, не все вийшло так, як нам хотілося.

Повідомте, будь ласка, нам, якщо хтось із наших працівників:

  • не відповів чи попросив самостійно знайти відповіді на Ваші запитання (в тому числі, вказавши джерело інформації)
  • продав або намагався продати за ціною, вище зазначеної в той момент на сайті
  • не зв'язався з Вами при надходженні замовлення або довго обробляв замовлення
  • обіцяв передзвонити, але не передзвонив
  • не була ввічливий, не виконав Ваше прохання, повівся не дуже адекватно
  • мав свою думку про Ваші права як споживача, відмінне від викладеного у відповідному законі
  • можливо щось інше, що Вам не сподобалося

Ви можете бути впевнені, що дане повідомлення потрапить безпосередньо до керівництва магазину і буде обов'язково прочитано.

Ваше ім'я:*
E-mail:*
Текст листа:

* Поля обов’язкові для заповнення