Дякуємо Вам за те, що Ви обрали наш інтернет-магазин.
Ми постійно намагаємося покращити якість надання послуг і "якість" спілкування менеджерів з клієнтами. Однак, якщо Ви зайшли на цю сторінку, то, можливо, не все вийшло так, як нам хотілося.
Повідомте, будь ласка, нам, якщо хтось із наших працівників:
- не відповів чи попросив самостійно знайти відповіді на Ваші запитання (в тому числі, вказавши джерело інформації)
- продав або намагався продати за ціною, вище зазначеної в той момент на сайті
- не зв'язався з Вами при надходженні замовлення або довго обробляв замовлення
- обіцяв передзвонити, але не передзвонив
- не була ввічливий, не виконав Ваше прохання, повівся не дуже адекватно
- мав свою думку про Ваші права як споживача, відмінне від викладеного у відповідному законі
- можливо щось інше, що Вам не сподобалося
Ви можете бути впевнені, що дане повідомлення потрапить безпосередньо до керівництва магазину і буде обов'язково прочитано.